Hej. Robilam dzisiaj porzadki w kosmetykach,polowe wyrzucilam, kilka rzeczy musze dokonczyc zanim kupie nastepna rzecz; i z tej okazji zrobie posta z ulubionymi kosmetykami;) Przyznaje bez bicia, ze uwielbiam kupowac nowe kosmetyki, ale nie koniecznie pozniej ich uzywam..
Mam ich mnostwo w jednej wielkiem szufladzie i w lazience:)
A oto kilka tych najlepszych.
1. Włosy.
Krotko mowiac: mam wlosy bardzo zniszczone, prostuje je codziennie(szczegolnie grzywke),gdyz moje naturalne niesfornie sie kreca i nie lubie siebie w kreconych wlosach, poza tym wlosy krecone zawsze beda suche i chyba nic na to nie poradze. Przynajmniej staram sie,zeby jakos wygladaly:)
*szampon tylko i wylacznie head&shoulders,moj ulubiony jablkowy:)
super pachnie i wlosy sa mega odswiezone, plus nie mam lupiezu co zdaza mi sie praktycznie przy kazdym innym szamponie
*odzywka Cosmo Extra Hair Treatment
argan mask with argan oil
uwielbiam,kupuje od lat na zmiane z kokosowa w salonie fryzjerskim i bardzo sobie ja chwale
wlosy sa odzywione,blyszczace,dobrze sie rozczesuja i ukladaja
wielki plus cena - okolo 20 zł starcza na dlugi czas
*maska wax z henna
rowniez ja uwielbiam,stosuje co 3-4 dni na 30 minut w cieplym reczniku, wlosy sa nawilzone,blyszczace i na pewno sa w lepszej kondycji niz przed(biorac pod uwage,ze na prawde mam zniszczone wlosy)
efekt jak po wyjsciu od fryzjera,super sie ukladaja i sa mieciutkie:)
*odzywka gliss kur schwarzkopf do wlosow bardzo zniszczonych
stosuje ja na mokre wlosy zaraz po umyciu i wlosy dobrze sie rozczesuja i sa miekkie
fajnie pachnie i jest wydajna:)
*spray Marion termoochrona
najlepsza rzecz jaka mialam do wlosow:)
chroni przed duza temperatura,wiec stosuje przed prostowaniem i suszeniem, oraz dodaje objetosci wlosom
jak sobie popsikam na mokre wlosy przed suszeniem to na prawde daje swietny efekt!
wlosy sa mieciutkie i uniesione
+super zapach i mala cena okolo 6 zł
*suchy szampon Toni&Guy cleanse dry shampoo
opinie sa rozne,jedni go lubia,inni nie
ale wedlug mnie jest najlepszym suchym szamponem jakiego do tej pory mialam
super pachnie,wlosy sie odswiezaja,daje na prawde fajny efekt swiezych wlosow
minusem jest cena - 40 zl,ale 250 ml to calkiem sporo i jest wydajne
2. Ciało.
*etiaxil
uzywam od lat,niestety mam problem z duza potliwoscia i zaden dezodorant nie jest w stanie tego zahamowac, mozna powiedziec ze etiaxil odmienia moje zycie:P
niestety trzeba uwazac jak go uzywamy, nie mozna nakladac na ogolone pachy lub podraznione ani mokre,gdyz bol i swedzenie jest niesamowite:( uzywam raz na kilka dni na noc, na sucha skore i susze suszarka pachy zeby dobrze wyschlo bo wtedy mniej swedzi. na drugi dzien zazwyczaj sie nie poce, jezeli tak to troszke i wtedy uzywam znow i wtedy juz nic nie ma efekt utrzymuje sie kilka dni
minusem jest cena i male opakowanie, mi sie udalo kupic 2 w cenie 1, ale koszt waha sie od 30-50zl zalezy gdzie kupimy,a starsza na krociutki czas:(
* dezodoranty w sztyfcie Lady Speed Stick
tez uzywam od lat, maja ladne zapachy moje ulubione to jablko i kwiatowy
cena niska,starsza na dlugi czas:)
*balsam do ciala Neutrogena
uwielbiam,wystarczy kilka razy sie nim posmarowac i skora jest mieciutka,odzywiona i napieta
dobrze sie wchlania i rozprowadza, minusem jest cena,ale jest wydajny:)
*samoopalacz Lirene
najlepsza rzecz! uwielbiam bardzo:)
ma swietny zapach kawowy i daje super efekt opalonej skory
uzywam od lat tego do ciemnej karnacji i efekty sa swietne:)
nie barwi ubran,nie zmywa sie, jest tani i wydajny
*krem do suchych stref Mixa
super szczegolnie dla moich suchych kolan,piet,rak i lokci
ma fajna konsystencje,zapach praktycznie nie wyczuwalny,nawet tani i wydajny
efekt jest swietny,skora jest miekka i nawilzona
*krem do rak Garnier intensywna pielegnacja
idealny dla moich suchych dloni,uzywam go od kilku lat i bardzo sobie go chwale;)
3. Twarz.
*krem BB Garnier
uzywam go bardzo dlugo,zdecydowanie wole ten w dlugiej tubce niz ten maly
dobrze kryje,matuje i nawilza,
jak naloze rano to trzyma sie do wieczora,tani i wydajny
bardzo polecam:)
*korektory Synergen
moja wielka milosc, tak samo jak puder
uwielbiam,uzywam od kilku lat
dobrze kryje i dlugo sie trzyma, minusem jest to ze sa tylko trzy kolory i wszystkie sa dla mnie za jasne ale jakos daje rade;) niektorzy mowia ze wysusza,ja nie zauwazylam zeby u mnie wysuszal;)
*puder synergen
moj numer jeden;) matuje,fajnie pachnie,starcza na dlugo i przede wszystkim jest tani
na promocji okolo6-8 zl nie pamietam dokladnie
uzywam od kilku lat i jestem bardzo zadowolona;)
*bronzer i rozswietlacz Miss Sporty OHH!Tan So fine
moje nowe odkrycie;) tani i wydajny, ma malutkie drobinki co daje fajny efekt, idealny jak dla mnie odcien brazu,uwielbiam bronzery i ten jest najlepszy,rozwietlacz tez fajny
*krem do twarzy Ziaja na dzien i na noc, z awokado
idealny,super nawilza skore,jest mila w dotyku
mam problem z sucha skora ale ten krem sobie dobrze z tym radzi
tani i wydajny:) +ladny zapach
*krem Bambino
dobry na wszystko,ja stosuje na noc na twarz i usta
rano efekt swietny;)
*toniki i plyn do demakijazu Ziaja
toniki stosuje dlugo,
rano,w ciagu dnia, wieczorem, po treningu
i dobrze odswiezaja cere i oczyszczaja:)
sa tanie i baardzo wydajne:)
plyn uzywam na zmiane z tym zwyklym,ten jest dwufazowy
uwielbiam oba,jednak ten jest chyba lepszy:)
doskonale zmywa makijaz i nie podraznia oczu
*tusz Maybelline the collosal volume express
kto uzywa ten wie ze to na prawde dobry tusz:)
dobrze pogrubia i wydluza, nie kruszy sie i nie rozmazuje pomimo wody
*tusz Clinique high impact mascara
nigdy wczesniej go nie mialam ze wzgledu na cene(90 zl)ale jestem mile zaskoczona bo bardzo dobrze rozdziela i wydluza rzesy:) ma tez fajna dluga i waska szczoteczke,ktora dobrze mozna wytuszowac tez dolne rzesy
*Dior diorshow maximizer
cudo! idealny jako baza pod tusz oraz jako odzywka np. na noc
dobrze rozdziela rzesy,wydluza je,staja sie grubsze,wzmacnia
minusem jest cena okolo150zl
ale na prawde warto:) jestem bardzo zadowolona
a tu szczoteczki
1-inny tusz miss sporty
2-maybelline
3-clinique
Z lakierow zdecydowanie moimi ulubionymi sa neonowe:
Kupione we Wloszech za 1euro :)
Trzymaja sie ponad tydzien,sa lepsze niz Inglota i inne te "wyzsze" polki;)
Niedlugo dodam jakiegos nowego posta dotyczacego diety zdrowego odzywiania i cwiczen:)
Trzymajcie się, shejoza:)














